Huisregels

In onze kliniek hanteren wij huisregels. Op deze pagina hebben wij alles op een rijtje gezet.
Als klant gaan wij ervan uit dat u deze huisregels in acht neemt. 

Legitimeren

Om uw persoonsgegevens te beschermen, te controleren of u aan de wettelijke minimale leeftijd voor onze behandeling voldoet en om identiteitsfraude te voorkomen, vragen wij onze cliënten zich voorafgaand aan elke afspraak bij de receptie te legitimeren. Indien u een afspraak heeft, verzoeken wij u vriendelijk om bij binnenkomst uw legitimatie gereed te houden.

Drank, drugs en etenswaren

Om gezondheids- en hygiënische redenen is het in de klinieken verboden te roken, drugs te gebruiken en/of alcohol/voedsel te nuttigen.

Medische vragenlijst

Na het maken van uw afspraak ontvangt u van ons per e-mail een medische vragenlijst. Voor de behandeling is het belangrijk dat u alle vragen naar waarheid beantwoordt.

Geen behandeling onder invloed

Als u onder invloed bent van alcohol of drugs dan kunnen wij geen behandeling bij u uitvoeren. 

Cosmetische behandelingen vanaf 18 jaar

De behandelingen in onze kliniek zijn alleen toegankelijk voor klanten met een minimale leeftijd van 18 jaar. Hier maken wij geen uitzonderingen op. 

Kinderen in de kliniek

Het is niet gewenst om uw kind mee te nemen naar uw afspraak. De behandelingen in onze kliniek zijn medisch en kunnen voor kinderen als schokkend ervaren worden.  Indien u uw kind toch neemt dan dient er altijd een volwassene bij het kind achter te blijven als u de afspraak ondergaat. 

Eigendommen en afval

Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw eigendommen. Ook verzoeken wij u afval in de daarvoor geschikte vuilnisbak te deponeren. 

Op afspraak

Wij werken op afspraak. Indien u geen afspraak heeft dient u deze eerst te maken alvorens u geholpen kan worden. 

Respect

Behandel onze medewerkers/medebezoekers met respect. Vloeken, schreeuwen, bedreigen en/of beledigende/kleinerende/discriminerende uitlatingen worden niet getolereerd.

Te laat

Indien u te laat op uw afspraak komt, kunnen wij niet garanderen dat de afspraak door kan gaan. Informeer hierover bij de receptie. Indien de afspraak niet meer mogelijk is, kan er samen met u een nieuwe afspraak ingepland worden.

48-uur policy

Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 48 uur van tevoren te annuleren/verzetten. Dit kunt u doen via de link in de bevestiging die u per e-mail van ons heeft ontvangen. Indien u zonder voorafgaande kennisgeving meerdere keren te laat of niet op uw afspraak verschijnt, bestaat de kans dat de behandelaar u de toegang tot de kliniek ontzegt.

Uitloop

Het kan voorkomen dat ons spreekuur onverhoopt langer gaat duren. Amsterdam Aesthetic Clinic is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten als gevolg van de vertraging. Indien u vanwege de uitloop uw afspraak wilt annuleren/verzetten, verzoeken wij u dit bij de receptie te melden.

Scroll to Top